Chile je u ovom segmentu totalno OUT. Iako ima firmi, koje se prvenstveno bave izradom web sajtova, koje se bave optimizacijom za pretrazivace i reklamiranjem na Internet pretrazivacima, situacija je kao u Srbiji pre 2 godine - nikog to ne zanima.
Najcesci vid marketinga je "guerilla" (gerila, ili reklamiranje "udri po svemu") koji naravno rade samo velike firme (banke, osiguravajuca drustva i robne kuce) i ministrastva.
Na primer, interesantno je da sajt www.pcfactory.cl, inace najveci prodavac kompjuterske opreme za SOHO (SmallOfficeHomeOffice) i za krajnje korisnike, ima preko 20.000 poseta dnevno, a da pritom sa pretrazivaca dolazi svega 6% poseta. Svi ostali idu na sajt direktnim ukucavanjem adrese u browser.
Cenim da je ista situacija i sa velikim robnim kucama Paris, Falabella i Ripley koji kao i PCFactory, imaju online prodaju gde su neke cene nize nego u radnji.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment